woensdag 26 augustus 2015

The start of something new...

Een nieuwe blog, een nieuwe weg, een nieuw verhaal......

Ik blog al even, soms wat vaker, soms wat minder vaak maar de blog die ik al even heb is de toonzaal van mijn creatieve uitspattingen. Mijn leven bestaat, uiteraard, niet enkel uit creatief bezig zijn en aangezien ik die plek niet wil volstouwen met getetter over mijn gezin, mijn leven en mijn herinneringen ontstond deze blog. Voornamelijk omdat ik mijn hoofd van tijd tot tijd eens wil leegmaken. Wie wil dat niet soms? 

Er zijn momenten in je leven die alles veranderen, die je laten stilstaan bij de kleine geneugden des levens en die je doen beseffen dat je meer moet genieten. Genieten van het leven, van de kleine dingetjes die onbenullig lijken maar vooral van je gezin! 

Dat moment waarop alles veranderde, dat gebeurde exact 3 weken geleden en is de aanleiding tot deze blog. 

Welkom bij Guardian of Angels...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten